Pomoć

Garancija sigurne kupovine

Prilikom plaćanja iznosa sa narudžbenice, dobijate racun na ime firme:

Internet prodaja KING 010.
Srpskih Vladara 264
18300 Pirot
mob: 061/20-500-10
br.računa:265-4310310000805-14 Raiffeisen Banka
PIB:109941337

Internet prodaja KING 010 je vlasnik web sajta www.e-oprema.rs i u skladu sa važećim zakonima na teritoriji Republike Srbije u potpunosti odgovara za vaš novac i naručene artikle.

Kao garanciju svoje uplate sačuvajte predračun koji ste dobili prilikom naručivanja.

Ukoliko iz bilo kog razloga nismo u stanju da izvršimo isporuku naručenih artikala, bićete obavešteni u najskorijem roku

Primer izgleda garantnog lista

Proces dostave artikala

Nakon obavljene narudžbenice, vrši se priprema pošiljke i njena dostava na adresu primaoca. Ukupna cena iskazana na narudžbenici plaća se prilikom preuzimanja pošiljke.

Kada ću dobiti naručene artikle?

Vremenski period koji traje od momenta slanja pošiljke, do trenutka njenog uručenja na adresu primaoca. Ukoliko kurirska služba nema problema sa pronalaženjem primaoca vreme dostave je od 1 do 3 dana

Problemi sa narudžbinom / Reklamacije

Želimo da se osećate sigurnim prilikom kupovine. Ukoliko naiđete na bilo kakav problem prilikom naručivanja i kupovine artikala, budite sigurni da smo spremni da vam pomognemo.

Molimo vas da nam pošaljete email na [email protected] sa što detaljnijim opisom problema. Nemojte zaboraviti da nam navedete svoje ime, kontakt telefon i broj sporne narudžbenice.

Ovalašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od 8 dana od dana podnošenja prigovora.

U donjem tekstu navedeni su slučajevi koji podležu reklamaciji?

Dobili ste oštećenu pošiljku? 
Prilikom preuzimanja paketa molimo vas da u prisustvu kurira ili poštara vizuelno proverite svaki paket. Ukoliko na njemu ima vidnih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, zahtevajte otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, zahtevajte da se napravi zapisnik o reklamaciji. Na taj način ste sigurni da će u slučaju oštećenja paketa, dostavna služba nadoknaditi nastale troškove. Ukoliko je paket ispravan, slobodno ga možete preuzeti. Ukoliko dođe do oštećenja pošiljke u toku transporta, nadoknadu štete vrši služba dostave u skladu sa svojim pravilnicima. Molimo vas da nas u slučajevima gde je došlo do vidnih oštećenja paketa i robe, kontaktirate što je to pre moguće. Tako ćemo moći pravovremeno da reagujemo i rešimo problem.

Naručeni artikal nije ispravan? 
U slučaju kada artikal nije ispravan, molimo vas da nas u najkraćem mogućem roku kontaktirate na gore navedenu email adresu. Pre nego što to učinite detaljno pregledajte sadržaj paketa i proverite da li su u pitanju fizička oštećenja nastala neadekvatnim transportom ili je u pitanju neki drugi kvar. Svi artikli koji se prodaju preko e-oprema.rs su novi, u originalnom pakovanju i podležu garanciji. Takve artikle ćemo zameniti ili izvršiti povraćaj novca u zavisnosti od Vaše odluke. Ukoliko je oštećenje nastalo neadekvatnim rukovanjem koje je u suprotnosti sa pravilima navedenim u garantnom listu, e-oprema.rs ne snosi nikakvu odgovornost i nije u obavezi da zameni ili izvrši novčanu nadoknadu artikla.

Koliko iznose troškovi pakovanja i dostave?

Toškovi dostave računaju se prema masi paketa i ne zavise od lokacije.

Koje načine plaćanja prihvatamo?

Naručene artikle je moguće platiti na jedan od sledećih načina:

Pouzećem – Kompletan iznos (artikli plus troškovi dostave) plaćate kuriru kada Vam paket donese (OVAKAV NAČIN PLAĆANJA NE VAŽI ZA PODRUČIJE KOSOVA I METOHIJE).

Opštom uplatnicom na šalteru banke ili pošte (nalog za uplatu, nalog za prenos)

SHOPPING CART

close